Back To Normality

03:17:00


Z czym kojarzy się koniec sierpnia, a z tym i koniec lata ? Na pewno przez wielu, powrotem do szkoły, a nawet i pracy. Jest to także czas, gdzie trzeba się przyzwyczajać, że ciepłe i słoneczne dni dobiegają ku końcu. Dla mnie wrzesień w tym roku ma wyjątkowe znaczenie. Oprócz wyjazdu, który mam pod koniec września (szczegółów jeszcze nie podam) jest też nowym początkiem czegoś wielkiego. Nowa praca, szkoła... realizacja planów na przyszłość. Wrzesień do dla mnie czas w którym wszystko zmienia się na lepsze.  



Bluzka - H&M
Spodnie - Zara
Plecak - Atmosphere /ćwieki -DIY
Buty - Converse

Mam nadzieję, że stylizacja spełni oczekiwania zwłaszcza tych, którzy wracają do szkoły ;) Oprócz tego na prośbę firmy Banggood przygotowałam propozycje stylizacji do szkoły w luźnej wersji. Jak wam się spodoba to w następnym poście przygotuję stylizacje w bardziej eleganckiej odsłonie ;)
Jeśli przymierzacie się do jakiegoś zakupu z ich strony to radzę się powstrzymać.
Z racji, że 8-10 września obchodzą 10 urodziny, będzie dużo zniżek ;)


Bluzka - link 
Koszula - link
Spodnie - link
Buty - link
Plecak - link
Zegarek - link



You Might Also Like

28 komentarze

  1. Jesteś bardzo fotogeniczna, te zdjęcia są świetne. Oczywiście to smutne, że kończą sie wakacje a z nimi wraz ciepłe dni...

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia niczym z tumblr. strasznie podoba mi się twoja stylizacja a plecaczek skradł moje serce! Ja nie mogę uwierzyć, że to już jutro.. dopiero wróciłam ze świadectwem a tu już będę pracować na następne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna stylizacja! A pleczaczek przecudowny! Sama bym taki chciała! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo w moim stylu, przyjemne, klimatyczne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    www.zrobtosama.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja naprawdę świetna. Uwielbiam takie spodnie. Świetnie wyszłaś :) Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety - to co dobre, szybko się kończy :(
    Super stylizacja!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała stylizacja, jedynie plecak mnie nie przekonuje. :)
    Życzę powodzenia na nowej drodze życia, oraz tego aby wszystkie życiowe plany się spełniły. :)

    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/08/nowy-rozdzia-w-moim-zyciu_31.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo bardzo fajny wpis! Stylizacja MEGA! <3 Ten plecaczek wygląda bardzo kusząco :D Hehe ^^ Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Plecak to sztoos. Świetnie go zrobiłaś :) Ogólnie cała stylizacja prezentuje się pięknie. :)
    Pozdrawiam

    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wyszłaś na zdjeciach. Kocham taki styl. Najlepsze są chyba spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem co to za wyjazd pod koniec września Ci się szykuje ;)
    Bardzo fajna stylizacja, z takim pazurem, też od czasu do czasu lubię się podobnie ubrać!
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja ! Ja lubię wrzesień mimo to, że zaczyna się szkoła. Wszystko jest takie ''świeże'' :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look ! Zdjęcia wyglądają mega profesjonalnie, wszystko tak jak trzeba!

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Staram się robić wszystko jak najlepiej ;)

      Usuń
  14. Widać, że masz dużo pomysłów! Wszystko jest pomysłowe i strasznie mi się podoba :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  15. Też czekam na ważną wycieczkę pod koniec września/ początku października i to będzie marzenie od długiego czasu, więc jestem podekscytowana!
    Życzę ci powodzenia w tym nowym początku :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również spełnię w końcu swoje małe marzenie i jestem mega podekscytowana !
      Dziękuję i również życzę powodzenia ! ;)

      Usuń
  16. Świetna fryzurka! Bardzo podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, od dawna szukam tego typu spodni i jak na razie jeszcze nie znalazłam sobie idealnych :(

    Pozdrawiam!
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw. Uwielbia takie upięcie włosów- luźne i swobodne. Artystyczny nieład ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zobaczyłam pierwsze zdjęcia i od razu zaobserwowałam! Masz świetny styl i jesteś przepiękna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mi się podobają takie spodnie *-* cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja, wrzesień to nowy początek, jak dla mnie większy nawet niz styczeń :)
    Nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń