Miejsce na kolorówke

11:19:00



Toaletka dla większości kobiet jest dość istotnym elementem umeblowania. 
Tam trzymamy swoje skarby, którymi na co dzień się malujemy i gdzie wszystko możemy mieć w jednym miejscu. Ważne jest to, aby kosmetyki do makijażu były odpowiednio przechowywane. Trzeba pamiętać, że łazienka nie jest odpowiednim dla nich miejscem. Ciągła wilgoć i zmiana temperatury źle może na nie działać.
Ale pytanie, czy do prawidłowego przechowywania kosmetyków, potrzebujemy toaletki ? Odpowiedź brzmi oczywiście nie, ale ważne jest aby rozporządzić dla nich miejsce.
A o tym wam podpowiem w dzisiejszym poście ;)


Pamiętam, że moim pierwszym miejscem na kosmetyki była wysuwana półeczka na klawiaturę.
Miałam metalowe pudełeczko po czekoladkach i tam trzymałam swoje skarby ;)
Niestety z czasem ilość kosmetyków się powiększyła, więc głupotą było trzymanie wszystkiego w jednym pudełeczku, zwłaszcza, że czas na wyszukanie danego kosmetyku leci, a poza tym szybciej się brudzą i niszczą.


Moja teraźniejsza toaletka, na pozór podobna do tej z Ikei, ale wykonana na wymiar. Posiada wygodną i głęboką szufladę, gdzie uporządkowałam kosmetyki na ,,grupy".
Od cieni, po szminki...
 Do tego wykorzystać możecie koszyczki. Koszt nie wielki, bo w Jysku jeden koszyczek
kosztuje ok. 2 zł. A użyteczność nie zastąpiona ;) Nie tylko uporządkujemy je na grupy typu cienie, tusze, kredki, szminki, ale także damy im dodatkową ochronę. Zmniejszamy ryzyko skruszenia czy złamania, niż wtedy gdy kosmetyki samowolnie latają nam po szufladzie.
Takie miejsce możecie zrobić sobie np. w biurku, jedna mała szuflada na pewno wystarczy. Również jedna, nie wielka półka w szafie może być dobrym miejscem na przechowywanie kolorówki.



You Might Also Like

23 komentarze

  1. Bardzo ciekawy post. Piękna toaletka, sama przymierzam się do zakupu, a teraz mam pomysł na jej urządzenie :) Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taka toaletka, ale nie mam aż tylu kosmetyków i nie miałabym gdzie jej umieścić. :)
    Nie wiedziałam, że kosmetyki niszczą się w łazience, będę o tym pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie za kilka dni będę już miała toaletkę- teraz segreguję moje kosmetyki, bo mam ich sporo i nie chcę trzymać kosmetyków, których już nie używam lub w przypadku korektorów i podkładów są dla mnie stanowczo za ciemne :) Świetny post! :) Przyznam się, że nie wiedziałam, że nie należy trzymać kosmetyków w łazience- dopilnuję tego, bo czasami zdarza mi się coś zostawić na kilka dni :) Przepiękna toaletka i bardzo dobra organizacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komentarz ;)
      Kilka dni nie zaszkodzi, jednak na stałe lepiej ich tam nie trzymać, kosmetyki tracą swoją konsystencję, rozpuszczają się i miękną. Nie mówiąc o tym, że szybciej się brudzą i wilgoć sprzyja rozwojowi bakterii.

      Usuń
  4. Jeszcze trochę i też będę miała swoją toaletkę. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo fajna, przydatna i praktyczna rzecz :)

      Usuń
  5. Przepiękna ta twoja toaletka. Moje kosmetyki niestety walają się wszędzie, jestem przed przeprowadzką więc póki co nic z tym nie zrobię ale w nowym mieszkaniu muszę coś wygospodarować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że zawsze marzyłam o toaletce, ale póki co muszę zadowolić się lustrem na pół ściany i zwykłą szmacianą kosmetyczką :D

    http://turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post i przepiękna toaletka!
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post, toaletka boska zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna toaletka ! :)) A jaki porządek !! <3 Nie no szacunek na prawdę :)
    Zapraszam do siebie :))
    http://true-life-from-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na toaletkę! Ja również mam swoją, ale nieco gorzej zagospodarowaną, haha :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja przyjaciółka ma bardzo podobną.
    Śliczne zdjęcia tak swoją drogą :3
    http://07-35am.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeejku marzy mi sie taka toaletka *.*

    http://goo.gl/y9GwT1

    OdpowiedzUsuń
  14. Super toaletka. Też rozglądam się za taką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna toaletka! ja póki co niestety nie mam toaletki i muszę kosmetyki trzymać w puidełkach :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna toaletka :) wszystko masz świetne zorganizowane :) osobiście na chwilę obecną nie wyobrażam sobie życia bez toaletki :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń