I'm Never Going to DIE...

05:46:00

Witam Wszystkich ;) Otoż wpadłam na pomysł z założeniem bloga, będę dodawać różne stylizacje, gdy tylko znajdę czas. Robi się coraz cieplej, zbliżają się wakację, więc zapewne będe mięć więcej czasu na zabawy z aparatem ;) W dzisiejszym poście pokaże Wam zdjęcia zrobione w tamtym roku w listopadzie. Słońce, które grzało na początku bardzo mocno, pozwoliło mi wskoczyć w krótkie spodenki, mimo to skończyło się dla mnie przeziębieniem.






Udało mi się wyciągnąć z szafy ulubioną sukienkę zakupioną w New Yorku do której dobrałam katanę zrobioną własnoręcznie z napisem ,,I'm never going to die...'' trochę to rozśmieszyło znajomych, bo jak widać zdjęcia były wykonane na starym cmentarzu.

sweater - Cubus
shorts - Remakes
boots - House
jacket - Remakes







You Might Also Like

8 komentarze

  1. Śliczny naszyjnik *.*
    Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu Bloga ; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;)
      Oczywiście możemy obserwować

      Usuń
  2. rewelacyjne zdjęcia;D nawet obróbka fajnie wygląda w tej stylizacji:) Będę ciebie obserwować bo czuję że będzie ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Mam nadzieję, że więcej osób tak pomyśli ;)

      Usuń
  3. fajna stylizacja ;D + takie zacne tło :> , obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę mroczne te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powodzenia, szkoda tylko, że tak mroczno - ale podejrzewam, że to zamierzony efekt :-)

    OdpowiedzUsuń