BRICK PLACE

04:43:00


Poniższa sesja jest jedną z najbardziej udanych i ulubionych. 
Są to zdjęcia sprzed 2 lat, niestety część z nich pozostała na uszkodzonym dysku 
z którego do tej pory nie odzyskałam danych ;( 
Moja dobra koleżanka, która robiła mi zdjęcia jest zajęta, dlatego cały czas stoję z postami. 
Chcę to zmienić, dlatego zdjęcia będą robione przez mojego chłopaka :) 
A na razie wrzucam (chyba) dobrą sesje ;)







Kurtka - Bershka
Sweter - New Yorker
Spodnie - Cubus
Buty - Deezee
Plecak - Atmosphere (ćwieki wkute samodzielnie)
Okulary - New Yorker

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Zdjęcia świetne !! Mam nadzieje, że Twoja koleżanka znajdzie czas i spotkacie się jakoś niedługo na fotki !!

    Pozdrawiam !
    http://kontrastowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!
    Ja też mam problem z "fotografem", dlatego zdarza mi się mieć zastój w postach :/

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są w bardzo fajnym klimacie. Tło jest boskie, jak i stylizacja.

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow! drugie zdjecie jest genialne- moja pierwsza mysl to, ze to Kristen Stewart! bomba!
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń